Holly's Art, Doodles, and Other Stuff

Welcome to Holly's Art, Doodles, and Other Stuff

What's New

fuck you age reveal
June 13th, 2019, 9:33 pm
idk im in a good mood probably will delete this later. but uh im Babey. ok but seriously to all y'all who have stuck around for a while youll know how to translate this. note, please dont translate this if you think your opinion abt me will change a lot if you know my actual age. i really would rather not be judged about it, because i feel like i at least act kind of mature for my age with that said,,,, uh yeah uwu- 68 65 79 20 73 6f 20 61 73 20 6f 66 20 74 68 69 73 20 61 70 72 69 6c 20 73 65 76 65 6e 74 68 2c 20 69 20 68 61 76 65 20 74 75 72 6e 65 64 20 31 33
back??? maybe??
March 11th, 2019, 9:11 am
well that was fucking quick-
..
so um. hi. turns out its hard for me to take a break on you guys since that made me even more stressed. isn't that fucking ironic. but yeah. i dont feel,, good, just less stressed. im back ish, i mean, i'm still not gonna talk much because im just tired, so sorry if i dont... actively reply to stuff, but yeah.
im sorry if i stressed any of you guys out. im just...jhhnsdag. i dont know.
life's kinda hard, yknow?
so yeah. im gonna continue drawing and stuff. thanks for your concern guys, and sorry. love you all.
temporarily leaving
March 9th, 2019, 8:55 pm
hi
so

im not posting this on da since my irl friends follow that and god knows what'll happen if they find out about all this shit


a lot happened today
one, i went to a party where i had one of the worst relapses ive had in a while thanks to the girl i like saying "at least i dont awkwardly stare at people"
two, my mom yelled at me
three, got my grades back
and four, just gave up on life

and y'know
i really cant fucking do this shit anymore

im bitter
whats fucking new

i just want to sleep for the next couple days and not wake up
im just a fucking drama queen though, arent i

and the thing is i dont have the motivation to do this shit anymore
so yeah
ill be finishing the last bits of my commissions, maybe working a bit on aurillion
but thats it
ael will be on hiatus. again. because im fucking stupid.

i just need time to breathe
please dont try to talk to me
i dont deserve shit.
and i know if i say more about why im leaving you guys will just think im petty.
which is true.

besides its not like any of y'all give a shit anyways. you guys have each other.
so yeah.

goodbye
so
July 7th, 2018, 11:29 am
....


45 updated comics

Oml XD
Only smackjeeves






tHE BITCH BUTCH BATCH BACK WOAH

HOT TAMALES


I LEARNED SOME CAMP SLANG SHIT

DO YOU HAVE A ROCK
NO?

nO ROCK?

YoU LOSE!!




lmao sorry

the bitch finally back, praise the lord
two weeks
June 24th, 2018, 10:51 am
Hey dudes, last timee I'm probably gonna be able to do this

Bye guys, see you all in two weeks <3

I'll miss you guys

like really miss you guys

let's pray ya bitch don't die

sorry shad I didn't finish your drawing
I feel really shitty about that

But anyways, let's hope I have a tiny bit of fun

'till next time you heccs
campcampcampcampcampsaveme
June 19th, 2018, 7:33 pm
ok

probably should have said this earlier
but im going to camp soon

and phones or any electronics are not allowed
you will be severely punished if you bring one

t w o w e e k s

two weeks without electronics

plus i know nobody there and ya girl is gonna have to make friends

sa v e m e

i'll be gone by saturday so yeah

wish me luck <3
website
March 8th, 2018, 8:02 pm
guys not sure if you guys know this exists but im putting it out because im tired

firstly www.theuselessweb.com

secondly http://www.republiquedesmangues.fr/


i swear on my life these sites arent hacks ok hEck


anyway if you didnt know this existed enjoy

if you did know


um


idk lmao
blegh
January 27th, 2018, 3:07 pm
tw i guess, this mentions emeto



i just threw up ughhhhhhhhhhh


bleh

that sucked

i rlly hate throwing up, because it always comes too fast for all of it to come out my mouth.....


so it...

comesthroughmynoseaswell-


so ugh

sorry if your not interested in this, just a health vent